10 kuukautisen Tintin terveiset




Heei mä täytän tänään jo 10 kuukautta!! Vähänkö aikaa menee noppesti. Enää 2 kuukautta ja olen vuoden. Luulen että mulle on tulossa 2 uutta hammasta ja ne kiusaa mua aika paljon. 6 mulla jo on, 4 ylhäällä ja 2 alhaalla. Äiti on vissiin kertonut teille mitä kaikkea oon oppinut mutta on mulla muitakin taitoja joita äiti ei kertonut. Osaan olla aika itsepäinen, mua ärsyttää jos äiti antaa mulle niitä hedelmäsoseita enkä saa ottaa itse siitä pussista kiinni. Joku päivä mua ärsytti se niin etten edes suostunut syömään sosetta vaikka tykkään niistä toooooosi paljon. 
Tykkään myös hieman kiusata äitiä ja isiä!:) Musta on kiva repiä niiden vaatteita tai raapia kasvoja. Ne on kyllä hieman tylsiä kun kieltävät sen aina.. Äiti ja isi juttelee että mussa olis pahaa alkua itseppäiselle pimulle....voipi olla!;) 
Harjottelen liikkumaan tukea pitkin mutta se on tosi vaikeaa. Jotenkin mun jalat jää aina paikoilleen ja kaadun. Konttaaminen taitaa olla mun lempi puuhaa tällä hetkellä. 
Isi ja äiti sanoo että oon tosi iloinen lapsi ja niinhän mä oon. Miks mun täytys olla huonolla tuulella!? Mä nukun yöni hyvin heräämättä ja syön tooooooooooooosi paljon. Äiti naureskelee mulle ku syön saman verran aamupuuroa kun se!:D 
Ainoo mitä äiti mietiskelee että miksi nukun niin huonosti päikkärit. En mäkään tiedä. Saatan nukkua 3-4 päikkärit jotka on 15-50min ei koskaan pidempiä. Olis kiva nukkua 2-3h niin äitikin sain tehdä kaikki tarvittavat rauhassa. Nyt se yrittää tehä kaikki omat jutut ja kodin jutut heti aamulla kun nukun mut eihän se koskaan ehdi!:)

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.