Kevyt meikki

Tässä teille tosiaan hyvin kevyt arkimeikkini jota käytän lähes aina kun en oikein muuten osaa meikata...:D Joskus sujautan rajauksen ylös joka onnistuu ehkää 1/10 ja jos erehdyn laittamaan luomiväriä näytän siltä kuin joku olisi antanut köniin. 

Ensimmäinen kuva ilman meikkiä. 

Tahtoisin olla ilman pohjaa monesti mutta koska ihoni on kovin couperosa (kuvassa näyttää aika hyvältä), häiritsee se minua ja joudun pistämäänn ohuen kerroksen Chanelin perfection lumiere velvet sävy 30 beige josta on tullut täysin uusi lempparini. Koostumus iholla on sammettisen pehmeä ja levittyy iholla loistavasti myös pintakuivissa kohdisa. Käytän levityksessä Lancomen sivellintä. Ostin jo kesällä itselleni tuon saman meikkivoiteen talveksi sävyä vaaleampana koska pelkäsin etten täältä löydä!;)



Kulmiini käytän Make up storen kulmapalettia ja sävyä jossa sivellin on. En osaa käyttää kulma-kynää jote tämä toimii minulle loistavasti. Oikeanpuolen kulmakarvat joudun vielä viimeistelemään Lumenen kulmavahalla jotta pysyvät ruodussaan.



Ripseni ovat minulle olleet se "ongelma" kohta. Ripseni ovat ohuet ja liukkaat niinkuin hiuksenikin. Kun siis yritän taivuttaa niitä ja laitan ripsivärin "lerpahtaa" ne heti alaviistoon. Enkä tahtoisi tuota koska tahdon silmäni näyttävän suurilta, eläväisiltä ja auki olevilta!:) Tällä hetkellä ripsivärinä minulla toimii Cliniquen high impact curling mascara.



Uusin tuote meikkipussissani on YSL:n nestemäinen poskipuna sävynä 8. Lopputulos on ihanan heleä ja raikas kunhan laittaa tuotetta sopivan verran. Voit käyttää myös tätä huuliisi, itse en ole vielä testannut!:)


Mikäli sinulta löytyy hyviä vippaskonsteja meikkaamiseen niin otan illolla niitä vastaan!:)

4 kommenttia:

  1. Moi!
    Kannattaa kokeilla ripsiin joilla on taipumusta suoristua taivutuksen jälkeen niin vedenkestävää ripsaria! Se ei päästä ripsiä suoristumaan toisin kuin vesiliukoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän mutta olen niin kauhean peruslaiska etten jaksaisi poistaa silmämeikinpoistoaineella ripsiväriä vaan mukamas helpommin ja nopeammin vedellä!:D ehkä täytynee nyt seuraava ripsiväri ostaa vedenkestävänä koska kyllä tuo lopputulos sillä on todella hyvä. Ripset pysyvät kokopäivän kauniina ja taivutettuina!:)

      Poista
  2. Moi! Minä olen jo useamman vuoden lämmittänyt ripsien taivuttimen hiustenkuivaajalla, ripset taipuu kyllä taivuttajalla muutenkin, mutta olen todennut nimenomaan pysyvyyden kannalta sen tärkeäksi. Toki menetelmäni ei ehkä ole hyväksi ripsille, mutta ei mun ripset ainakaan siitä ole kärsineet, enkä tee taivuttimesta kuumaa, vaan lämpimän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä, täytyypi heti huomenna testata!:)

      Poista

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.