Olenko minä tyhmä vai enkö vain ymmärrä



Olen tässä pohdiskellut että mitä pahaa tuttipullossa on?! Miksi ihmiset höösäävät pienelle lapselle mukista juottamisesta. Miksi en muka saisi antaa tuttipullosta lapselleni maitoa? Ei kiinnosta, mä ainakin annan. Neuvolan mukaan maitoa tulisi juoda 5dl päivässä ja sekö määrä pitäisi saada alas mukista juomalla?! Joopa joo...  Tintti ei haltsaa niin vielä mukista juomista että saisi edes 100ml järkevässä ajassa alas saati että kiinnostus pysyisi. Tietyn määrän jälkeen juominen vaihtuu mukavaksi pelleilyksi. Kyllä jokainen lapsi jossain vaiheessa opii sen kun on vain sen aika. 

Meillä on myös käytössä kai jonkinlainen harjoitus nokkamuki. Sekään ei toimi. Tintti pitää vain suutaan auki eikä tajua imeä. Siksi se jäänyt kaapinpohjalla makaamaan.



4 kommenttia:

  1. Eiköhän harjoitus tee mestarin, sitkeästi vaan! :) Tämä uusi postaustahti on tosi jees, hyvä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu me emme luovuta!:) Pieni blogikärpänen on tainnut puraista!;)

      Poista
  2. Samaa mieltä, postaustahti on mahtavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että pieni kiinnostuksen puute oli tuolla lily sivuston aikana ja samaan aikaan toki nämä uudet tuulet Venäjältä tulivat niin en tahtonut viettää tunteja miettiessäni aiheita ja niiden toteuttaessa!:/ Mutta nyt olen intona ja tämä minulle ns. omaa aikaa ja terapiaa yksinäisille päiville sekä hieman vaihtelua arjen pyöritykseen!:)

      Poista

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.