Kuulumisia by Tintti

Moi kaikille täällä Tintti!
Täytän 2 viikon päästä 9 kuukautta joten olen jo aika iso pimu. Muutettiin viikko sitten tänne hieman idempään mutta en mä siitä mitään tajua. Kunhan saan ruokaa, nukkua, mun vaipat vaihdetaan ja kylvetetään niin ei sillä paikalla niin väliä ole. Isi oli ostanut minulle tänne jo lejuja ja ruokia mutta käytiin ostamassa vielä yhdessä lisää kun alkoi käymään nuo samat lelut hieman tylsiksi ja jotkut ruuat olivat outoja. Sain myös jonkun ihmeellisen kävelykoneen jota en oikein osaa käyttää...liikun sillä vain taaksepäin. Äiti istuttaa minua aina ruuan jälkeen jossain hassussa tuolissa jossa on reikä, en tajua sitäkään mikä se on ja mitä siinä pitäisi tehdä.
Äiti on alkanut komentamaan, enkä tykkää siitä. Nauran sille kun se sanoo että "EI!". Mutta jos se sanoo muutaman kerran alkaa minua itkettää kun haluaisin niin kovasti tehdä asioita. Tykkään tunkea sormia pistorasiaan, tykkään syödä isin ja äitin likaisia kenkiä sekä pureskella puhelimen laturia. En ymmärrä mitä pahaa niissä on että äitin täytyy kieltää..!?
Liikun ryömimällä eteenpäin ja olen aika nopea siinä. Osaan kyllä nousta konttausasentoon mutta en vielä liikkua niin. Karhukävelyasento on myös ihan lemppari juttu. Taputan silloin kuin minua huvittaa mutta en silloin kun äiti ja isi pyytää. Hihiii. 
Ainiin tuosta ruuasta... olen kyllä aika kova syömään mutta täällä uudessa kotikaupungissa minusta on tullut ehkä hieman nirso. Täältä löytyy kyllä samoja merkkejä kuin Suomesta mutta ruuat ovat erilaisia. Tässä hieman mun ruokailutottumuksia jotka kylläkin ovat joka päivä erilaiset!:)

Aamupala: Iso lautasellinen puuroa ja lasi maitoa (jos tekee mieli juoda, aina ei tee..)
Lounas: Iso ruoka-annos, lasi maitoa tai vettä, jos nälkä jää saan vielä jälkkäriksi luomu hedelmäsoseen
Välipala: Pieni banaani/hedelmäsose, pullo maitoa (joka on muuten ihan lempparia<3)
Päivällinen: Pieni ruoka-annos, lasi vettä/maitoa (tämä ruoka ei oikein koskaan kiinnosta syödä, en minä vain jaksa..:))
Iltapala: Iso annos puuroa, maitoa/vettä , Puuron sekaan äiti ja isi laittaa joskus hieman hedelmäsosetta
Mutta nämä tosiaan joskus hieman muuttuvat koska en aina halua syödä.. Joskus välipala jää välistä joskus päivällinen. 

Tässä minun kuulumiseni teille! Heippa!<3

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.