Asenne ratkaisee



Olen saanut mielenkiintoisia mielipiteitä ja "faktoja" Venäjälle muuttamisesta.
Tulen kuulemma joka tapauksessa kyllästymään siellä ja potemaan kovaa koti-ikävää. Joo varmasti minulla tulee jossain kohtaa koti-ikävä mutta tuskin mikään ylitsepääsemätön. Asuminen tuntuu kuulemma kuin olisi vankilassa.... öö en tajua! Meillä on todella mukavan näköinen asunto joka on vielä hyvin turvallinen. Enkä voi käydä missään koska siellä ei ole mitään.... öö sitäkään en tajua!! Siellä on n. 600 000 asukasta (tai näin minulle on kerrottu) niin kai siellä jotain on!:D 
Mielestäni kaikki lähtee asenteesta. Asenteeni on tällä hetkellä ja ollut koko ajan tällainen: 
- tiedostan että olen muuttamassa Venäjälle, en Suomeen
- siellä asuneet ovat kehottaneet ottamaan matkaan mukaan huumoria ja sitä löytyy
- olen avoimin mielin, minulla ei ole tarkkoja mielikuvia millaista siellä on yms. vaan se nähdään
- elän siellä normaalia perheen arkea hoitaen kotia ja Tinttiä. Joo ja tietysti T:tä!:)<3
Ihanaa ja aurinkoista päivää teille!<3

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.