Projektina hyvinvoiva minä

Olenkin aikaisemmin kertonut kuinka innostus lähteä liikkumaan on pahasti kadoksissa, ja tiedän että myös siellä ruudun toiselta puolelta löytyy samassa tilanteessa olevia. Nyt toivoisinkin mahdollisimman monen ottavan itseään niskasta kiinni, ja tehdään yhdessä hyvää oloa itsellemme. 

Olen jo pitkään käynyt samoilla turvallisilla ryhmäliikuntatunneilla ja nyt teen siihenkin parannuksen ja avaan omia liikuntatottumuksiani. Intoa ainakin riittää niin tällä hetkellä, että 10:lle muulle voisi niitä jakaa. Töihin paluu lähenee ja pieniä uusia motivaation tuulia myös sieltä sekä huomenna alkaa omat jumpat niin kyllä tämä tästä!:) 

Tavoitteena ei ole pääasiassa painonpudotus vaan energinen ja hyväntuulinen minä. Nyt 1v ja 5kk ollessa kotona, olen tajunnut että liikunta on minun terapiani. Mutta MIKSI ihminen on niin tyhmä, ettei se tajua ja muista sitä hyvää oloa mitä liikunnasta saa!? 

Tässä mun uudet motivaattorit!:) 




Jos olet mukana jutussa, kommentoi mikä on tavoitteesi tai miten aiot muuttaa tämänhetkisiä liikuntatottumuksiasi. Tuu ihmeessä mukaan!!:)

2 kommenttia:

  1. Tavoitteeni on saada itseni parempaan kuntoon, koska sillä on suuri vaikutus myös mieleen. Haluan oppia syömään terveellisesti ja mahdollisesti tulevaisuudessa jakaa hyvinvoinnin iloa muillekin! Aion muuttaa tottumuksiani kokeilemalla uusia lajeja ja hommaamalla salikortin ainakin näin aluksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavalta kuullostaa!:) Ja tuo salikortin hankinnalle suuri peukku. Sieltä saa niin paljon monipuolista liikuntaa sekä ryhmäliikunnan että kuntosalin puolelta!:)

      Poista

© Live & Love like Pia
Design:Maira Gall.